Elena droomt doof

Elena droomt doof

woensdag 15 juni 2016

Wiskunde in Vlaamse Gebarentaal? Ja hoor!



30-10-2011

http://vzwsignup.wordpress.com/nieuwe-pluspunt-wiskunde-in-vgt/


Vrijdagavond, 19.30u, Madosa VZW in Antwerpen....

Na meer dan 5 jaar zwoegen, kunnen Marinette en ik terug rustig ademhalen. Alles van ons project wiskunde in VGT ligt mooi over de tafel verspreid.
Iets waar we met veel trots op kunnen terug kijken.

1ste tot 6de leerjaar, alle handleidingen uitpluizen.. vraagstukken selecteren, belangrijk lexicon vastleggen, verbeteren en opnieuw proberen. Dat is het verhaal.
Dankzij Kiwanis Aartselaar, het ministerie van onderwijs, Philip Heylen en uitgeverij Van In staan we daar te blinken. Met een cheque in handen om alles met een kippenvelmoment af te ronden. En een glaasje cava.

De grootste 'kiekevel erlebnis' kreeg ik op de laatste avond in Berlijn. Toen we Philip, Sam en Jan over de eindstreep gingen brullen tijdens de Berlijnse marathon.
Plots bedacht ik mij: 'Verdorie toch, 6 jaar geleden kreeg ik een idee. Nu zitten we hier in Berlijn. En die mensen doen dat allemaal. Das toch mooi!'
Soms is ne mens wat 'cheesy'.

Maar we zouden niet het dynamisch duo zijn, moest het hiermee gedaan zijn. Marinette en ik zijn een VGT-TGV die niet te stoppen is.
Op naar het volgende :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten